POLITICA SI CONDITIILE DE RETURNARE A PRODUSELOR :
Prevederile legislatiei romanesti :
Consumatorul are un termen de 30 zile lucratoare de la primirea produsului pentru a trimite o notificare scrisa comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv ( valabil doar pentru ochelari de soare, rame de ochelari, accesorii si lentile de contact).
Notificarea poate fi trimisa cu ajutorul formularului nostru de Retur, accesati link-ul si urmati pasii din formular.
Politica de returnare a produselor (conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, clientii pot aplica pentru procedura de retur in 30 zile, fara a fi nevoiti sa isi justifice decizia si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13, alin. (3) si art. 14. Vezi mai multe detalii aici )
Comenzile facute pe ochelaridirect.ro se pot returna in termen de 30 zile calendaristice cu exceptia comenzilor complete de ochelari de vedere. Taxa de retur este suportata de cumparator cu exceptia produselor defecte, neconforme sau produselor deteriorate de catre curier, in acest caz transportul de returnare este suportat de OchelariDrect. Pentru produsele cu defecte sau neconforme curierul se v-a prezenta pentru ridicarea coletului la adresa unde a fost livrat.
Comenzile complete ochelari de vedere (rama+lentile) nu se pot returna conform OU nr. 34/2014, art. 16, lit. C. Acestea sunt considerate produse finite personalizate conform specificatiilor clientului. Vezi mai multe detalii aici)
Clientul isi asuma raspunderea asupra corectitudinii datelor gasite pe reteta si confirma faptul ca datele introduse in reteta sunt corecte si nu sunt mai vechi de 1 AN
In cazul returnarii unui produs in termenul legal de 30 zile lucratoare, (valabil doar pentru ochelari de soare, rame de ochelari, accesorii si lentile) puteti opta pentru returnarea banilor sau schimbarea cu un alt produs. Daca produsul este mai scump se achita catre ochelaridirect.ro diferenta de pret. Produsul nou va fi livrat doar dupa ce clientul/utilizatorul va returna produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului, ori dupa caz a produsului plus diferenta de valoare, se va face in cel mult 14 zile lucratoare de la retur. Produsul se va returna in ambalajul initial , cu factura originala si certificatul de garantie.
Livrarea unui produs altul decat cel solicitat trebuie anuntata imediat, iar clientul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita rambursarea integrala a contravalorii produsului sau inlocuirea acestuia cu altul la fel sau nu. In cazul in care se doreste inlocuirea produsului cu altul de o valoare mai mare consumatorul trebuie sa plateasca diferenta de valoare. In acest caz costurile de retur si de transport al produsului inlocuitor vor fi suportate in totalitate de magazinul ochelaridirect.ro. După finalizarea cererii de retur, și aprobarea acesteia, veți primi un email cu datele de retur, aceeasi adresa de la care s-a expediat produsul. Produsul trebuie returnat in regie prorie, costurile fiind suportate de cumparator. Va rugam sa nu expediati produsele in regim ramburs. Pentru restituirea banilor va rugam sa ne trimiteti pe adresa comenzi@ochelaridirect.ro codul IBAN si numele titularului contului in care doriti sa va returnam banii. In cazul platii online banii vor fi returnati in contul din care s-a facut plata.
GARANTIA PRODUSELOR
SC OME Optics C.R.M. , in calitate de vanzator/producator de ochelari de vedere la comanda, acorda o garantie de 24 de luni pentru produsele vandute prin intermediul magazinului www.ochelaridirect.ro . Aceasta garantie se acorda de la data livrarii produsului catre cumparator/utilizator, in conditiile respectarii instructiunilor de utilizare descrise mai jos :
Garanţia acordată se referă strict la produsul achiziţionat.
Perioada de garanţie începe de la data livrarii produsului de catre curier. Cumpărătorului i se garantează că produsul va fi reparat gratuit, în cazul defectării acestuia în condiţiile normale de utilizare pe durata perioadei de garanţie. Înlocuirea produsului se va face numai atunci când repararea nu este posibilă. Orice reparare sau înlocuire va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord între ochelaridirect.ro și cumpărător conform legii 449/2003, în termen de maxim 15 zile calendaristice.
La solicitarea acordării garanţiei, cumpărătorul este obligat ca, împreună cu produsul defect, să trimită o copie a facturii și certificatului de garanție primite în colet împreună cu ochelarii.
Ochelaridirect.ro înregistrează defecţiunile ce fac obiectul garanţiei în anexa de la certificatul de garanţie. Produsele sau părţile defecte, înlocuite în garanţie, trec în patrimoniul ochelaridirect.ro .
.
Nu face obiectul prezentei garanţii prescripţia optometrică prezentată de purtător, pe baza căreia a fost livrat produsul, ochelaridirect.ro nefiind în niciun fel răspunzătoare pentru corectitudinea datelor înscrise în prescripţia optometrică.
Deasemeni nu mai fac obiectul prezentei garantii lentilele si alte produse oferite de catre OchelariDirect.ro cu titlu GRATUIT in urma diferitelor Promotii si Oferte practicate pe site.
INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE A OCHELARILOR DE VEDERE/SOARE :