Din cauza masurilor luate in combaterea pandemiei pot aparea intarzieri la livrari
Din cauza masurilor luate in combaterea pandemiei pot aparea intarzieri la livrari
27 martie, 2020 2 min de citit
Dragii nostri, sunt deja 2 săptămâni de cand noi toți lucrăm de acasă. La OchelariDirect, suntem mai mult decât colegi - suntem o familie. De aceea, am luat această decizie mult mai devreme decât ne-a fost recomandat oficial - ca să ne asigurăm că toți colegii noștri pot fi acasă cu cei dragi în timpul acestor momente dificile. Nu doar ca profesioniști în comerțul electronic, dar și ca tineri, simțim o mare responsabilitate față de comunitatea noastră și față de voi, clienții noștri. De aceea, vrem să vă anunțăm că facem tot ce putem ca să ne asigurăm că sunteți mulțumiți.
Vindem produse și oferim servicii prin care care îmbunătățim vederea si va ajutam sa vedeti lumea cu ochi mai buni. De aceea, considerăm că este datoria noastră să rămânem implicați pentru a vă procesa comenzile și pentru a răspunde nevoilor dv. cât mai rapid posibil.
Suntem în legătură cu furnizorii noștri ca să ne asigurăm că nu există nici un blocaj al lanțului de furnizare și că serviciile noastre funcționează normal. Totusi exista posibilitatea ca unele mici intarzieri sa apara la timpul de livrare afisat pe site.
Comanda ochelarilor cu prescripție medicală rămâne, de asemenea, valabilă, iar laboratorul în care montam lentilele funcționează normal.
Pentru a comanda Ochelari de Vedere veți avea nevoie doar de rețeta de la medicul oftalmolog sau de la optometristul dvs. În caz că aveți probleme la introducerea datelor de pe rețetă în configuratorul de lentile de pe site, echipa noastră de la Serviciul Clienți vă poate ajuta sau puteti umari aici tutorialul nostru.
Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), coronavirusul nu se transmite prin obiecte, cum sunt coletele sau ochelarii. Studiile științifice arată că posibilitatea supraviețuirii virușilor în afara organismelor vii, de exemplu în timpul transportului, este zero.
Deși este improbabil ca virusul să supraviețuiască pe orice suprafață anorganică, atât colegii noștri de la depozit, cât și cei de la compania de curierat, au implementat noi procedee de lucru, care includ creșterea standardelor de igienizare ale produselor care vă sunt livrate.
Pentru linistea dvs. va punem la dispozitie plata cu cardul astfel incat sa nu mai trebuiasca sa intrati in contact cu banii cand ridicat coletul. Firma noastra de curierat DPD Curier a pus la dispozitia clientilor ridicarea produselor fara semnatura si la nevoie plata cu cardul direct la curierul care aduce comanda.
La fel ca întotdeauna, echipa OchelariDirect de la Serviciul Clienți este aici pentru dv. Colegii noștri sunt gata să vă răspundă la orice întrebare la :
Telefon 0733343966 de luni până vineri, între orele 09:00 - 18:00,
Chat online : apasa aici
Email la contact@ochelaridirect.ro.
#StamAcasa #TotulVaFiBine
Comentariul va fi aprobat inainte sa fie publicat.
Sign up to get the latest on sales, new releases and more …